تحویل و پیگیری سفارش
· بعد از این که سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی می توانم آن را تحویل بگیرم؟
در حالت عادی سفارشات تهران بعد از دو تا سه روز کاری (روزهای غیرتعطیل) به دست مشتری خواهد رسید. در زمان جشنواره ها به علت افزایش حجم سفارشات ممکن است روند ارسال کمی بیشتر طول بکشد. برای اطراف تهران و شهرستان ها که با پست ارسال می گردد، با دریافت کد رهگیری پستی که در پنل کاربری شما قابل مشاهده است، می توانید از طریق پست سفارش خود را پیگیری کنید.
· چگونه وضعیت سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند را پیگیری کنم؟
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید بسته خود را از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی به آدرس زیر پیگیری کنید:
شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست یک روز پس از ارسال، در پنل کاربری مشتری قرار می گیرد. برای مشاهده کد رهگیری پستی، ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید، از منو گزینه سفارشات را انتخاب و روی دکمه مشاهده سفارش کلیک کنید. در این بخش شماره بارنامه (پیگیری) قرار دارد.
· زمان ارسال در محل نبودم و بسته من به ویترین توسط پست بازگشت داده شده است، چگونه سفارش خود را پیگیری کنم؟
برای این کار کافی است از طریق شماره پشتیبانی مندرج درسایت پیگیر بسته خود شوید. پس از دریافت بسته برگشتی توسط مجموعه مسترپودر در اسرع وقت با شما تماس گرفته شده و پیگیری های لازم انجام می شود.